Vajina Estetiği İstanbul | Doktor Korkut Arslan

Vajina Estetiği

Merhabalar ben Jinekolog Operatör Doktor Korkut Arslan. 20 yılı aşan mesleki tecrübe ile siz değerli hastalarıma genital bölgede yaşadığınız sağlık ve estetik sorunlarından kurtulmanız için yardımcı olmaktayım. Diğer tüm tedavilerimizde olduğu gibi genital estetik tedavilerde de öncelik sağlınız diyorum. Bu yüzden sizi ücretsiz ön görüşmeye davet ediyor, muayenenizi yapıyor ve sonrasında hem sağlığınızı riske atmayacak hem de en faydalı sonucu alabileceğimiz tedaviyi öneriyorum.

Klitoris Estetiği (Kliteroplasti)

Klitoris estetiğine ( Kliteroplasti - Hudoplasti ) neden ihtiyaç duyulduğunu daha iyi anlamak için öncelikle klitorisin yapısı ve bu bölgede yaşanabilecek sorunlara dair kısaca bilgiler verelim. Sonrasında yazımızın ilerleyen bölümlerinde klitoris estetiği hakkında merak ettiğiniz sorulara cevap bulabileceğiniz başlıklara yer vereceğiz. Kadınlarda dış genital bölgede yer alan, erkekteki penis başının eşdeğeri olan ve erojen denilen cinsel uyarılma esnasında kanlanması artarak hacim olarak büyüyen, vücudun yoğun sinir uyarım noktalarından biri olan üreme sistemin önemli bir parçası olan organa klitoris denir. Klitoris, kadın cinsel doyumu ve orgazm uyarısı açısından oldukça önemli fonksiyonları olan bir anatomik bölgedir. Klitoris Organında Yaşanabilecek Sorunlar: Klitoris organında hacim, şekil ve hassasiyet sorunları doğuştan ya da nedeni bilinmez şekilde sonradan ortaya çıkabilir. Bunlardan en sık görülenler ; Klitoromegali (Klitoris Büyümesi) : Klitorisin olması gerekenden daha büyük olduğu durumdur. Öyleki cinsel ilişki sırasında uyarılan klitorisin çocuk penisi boyutlarına kadar büyüdüğü görülebilir. Kliteromegali tanısı ancak jinekolojik muayene ile konulabilir. Bu şikayetin ortadan kaldırılması için kliteroplasti denilen estetik operasyon yapılır. İki başlı veya çift klitoris : Klitorisin tümden olmadığı nadiren görülür ancak bazı kızlarda doğuştan iki başlı veya çift klitoris anormallikleri görülebilmektedir. Klitoriste hacim ve şekil bozukluğunun yanı sıra ağrı, mantar, kaşınma, sivilce, şişme ve iltihap gibi hassasiyetler de zaman zaman ortaya çıkabilir. Bu tip hassasiyetler oluştuğunda zaman kaybetmeden bir jinekolog hekime başvurmanızı tavsiye ederiz.

Hemen İnceleyin

DOKTORUNUZA BAŞVURUN

TALEBİNİZ ALINDI

Başvurunuz Başarıyla İletildi. Sizi En Kısa Arayarak Bilgilendireceğiz

Teşekkür ederiz! Doktorlarımız en kısa sürede sizinle irtibata geçecektir.

Yaşadığınız sağlık ve estetik sorunları hakkında doktorumuzdan çözüm önerileri almak için formu doldurun!

HEMEN BAŞVURUN

Güvendesiniz, bilgileriniz asla paylaşılmaz.